“15 & SDGs (Sustainable Development Goals)” BCM Showcase Expo 2019

You are invited to the Senior Thesis Exhibition of graduating students of the Communication Management (International Program).

Wednesday & Thursday, 1-2 May 2019
10:00 – 16:00 hrs.
in the International Convention Center 11th floors of the Mongkutsamatiwong Building

On display will be 30 interesting projects aimed to enhance the use of knowledge gained after four years of study in Communication Arts.
This exhibition will feature presentations and posters by 80 4th-year students in the Communication Management Program. 

The senior project is designed to encourage students to become valuable citizens of Thai society and the world by applying their skills, public mindfulness and leadership. Every project applies the concept of SDGs (Sustainable Development Goals), which is part of Chulalongkorn University’s strategic policies to improve Thailand and our human capital.

The number 15, as the program celebrates its 15th anniversary, is also required to be included in each project’s communication strategy. 

Visitors can enter free-of-charge. 

Please register here >> https://forms.gle/Qq8W3oCR3cqKX2m48    

_____________________________________
ขอเชิญชมนิทรรศการผลงานนิสิตหลักสูตรนิเทศศาสตร์บัณฑิตสาขาวิชาการจัดการการสื่อสาร (หลักสูตรนานาชาติ)

วันพุธที่ 1 – วันพฤหัสบดีที่ 2 พฤษภาคม 2562
เวลา 10:00 น. ถึง 16:00 น.
ณ ศูนย์ประชุมนานาชาติ ชั้น 11 อาคารมงกุฏสมมติวงศ์ คณะนิเทศศาสตร์

ภายในงานท่านจะได้พบกับโครงการและกิจกรรมที่น่าสนใจที่เป็นประโยชน์ในการเสริมสร้างความรู้ในด้านการบริหารจัดการการสื่อสาร
เกือบ 30 โครงการ จากนิสิต 80 คน การแสดงนิทรรศการนี้จะมีการนำเสนอผลงานทั้งในรูปแบบปากเปล่าและโพสตอร์โดยนิสิตชั้นปีที่สี่ของหลักสูตรการจัดการการสื่อสารที่จะมาร่วมแลกเปลี่ยนในสิ่งที่เขาได้เรียนรู้และต่อยอดไปใช้ในโครงการ

กิจกรรมได้ส่งเสริมให้นิสิตเป็นพลเมืองที่มีคุณค่าของสังคมไทยและสังคมโลกโดยมีทักษะที่ทันสมัยมีจิตสาธารณะและมีความเป็นผู้นำ เพราะ ทุกโครงการได้ใช้แนวคิดในการจัดงาน คือ SDGs (เป้าการพัฒนาที่ยั่งยืน) ซึ่งสอดคล้องกับยุทธศาสตร์ของจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยด้านการสร้างคนและยุทธศาสตร์นิเทศศาสตร์ด้านการสร้างบัณฑิตทางนิเทศศาสตร์ที่มีความสามารถทางด้านวิชาการมีทักษะที่ทันสมัยและมีจิตสาธารณะและมีความเป็นผู้นำ

นอกจากนี้ยังมีแนวคิดการใช้หมายเลข 15 มาเป็นส่วนหนึ่งของการใช้ความคิดสร้างสรรค์ในโครงการเพราะปัจจุบันหลักสูตรนิเทศศาสตร์บัณฑิตสาขาวิชาการจัดการการสื่อสารได้ดำเนินการมาครบรอบเป็นปีที่ 15

ผู้สนใจสามารถเข้าชมได้โดยไม่เสียค่าใช้จ่าย
ลงทะเบียนเข้าร่วมงานได้ที่ >> https://forms.gle/Qq8W3oCR3cqKX2m48